/Files/images/20211108_104045.jpg /Files/images/20211108_103911.jpg /Files/images/IMG_20211105_103142.jpg /Files/images/IMG_20211105_103402.jpg /Files/images/IMG_20211105_103221.jpg /Files/images/IMG_20211105_102957.jpg

В рамках атестаційної кампанії з метою поширення педагогічного досвіду вчитель-дефектолог Лисенко Н.М. та вихователь Кладітіна Ю.В. підготували та провели інтегроване заняття з формування елементарних математичних уявлень та аплікації з використанням природного матеріалу на тему «Подорож до осіннього лісу».
Мета:
1.Освітня: продовжити формувати вміння прямої лічби, співвідношення кількості предметів з цифрою в межах 7.
2. Корекційно-розвиткова: формування причинно-наслідкових зв’язків між різними сезонами та станом природи ; вміння орієнтуватись в умовах завдання; розвиток комунікативних навичок, взаємодії та вміння працювати разом.
3. Корекційно-виховна: виховувати любов до навколишнього світу, бережливе ставлення до природи, інтерес до сумісної діяльності дітей.

/Files/images/MyCollages6.jpg /Files/images/MyCollages3.jpg

Головними завданнями дошкільного відділення центру є:
· забезпечення права дітей зі складними порушеннями розвитку на здобуття відповідного рівня дошкільної освіти відповідно до їх можливостей, здібностей з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку;
· забезпечення ранньої соціалізації та підготовки таких дітей до здобуття відповідного рівня дошкільної освіти шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу в комплексі з психолого-педагогічною, медичною, фізичною, соціальною реабілітацією;
· формування громадянської позиції, власної гідності, готовності до трудової діяльності, відповідальності за свої дії;
· забезпечення системного кваліфікованого психолого – медико -педагогічного супроводу дітей з урахуванням стану їх здоров’я, особливостей психофізичного розвитку;
· надання реабілітаційних послуг згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю;
· надання психолого – педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють), які виховують дітей з інвалідністю, з метою залучення їх та дітей до навчально-виховного та реабілітаційного процесу.
Особливості умов виховання, навчання, утримання дітей в дошкільному відділенні центру визначаються:
– гнучкою системою навчальної, виховної та корекційно-реабілітаційної роботи;
– створенням спеціальних умов для корекційної спрямованості навчання, виховання та подолання порушень фізичного та психічного розвитку, формування мовлення та інших психічних процесів, поліпшення стану здоров’я з урахуванням характеру порушення розвитку;
– здійсненням індивідуального та диференційованого підходу у навчанні та реабілітації дітей із складними вадами розвитку відповідно до особливостей навчально-пізнавальної діяльності з урахуванням характеру порушення розвитку.
Структура дошкільного відділення центру та порядок його комплектування:
1. У складі дошкільного відділення функціонують групи компенсуючого типу денного, короткотривалого та цілодобового перебування дітей віком від 3 до 6 (7) років та групи інтернатного типу для дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
2. Мережа груп визначається уповноваженим органом управління за поданням директора центру, з урахуванням наявності приміщень, що відповідають санітарно - гігієнічним вимогам для здійснення навчально-виховного процесу дітей з вадами розвитку, контингенту дітей та відповідно до Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу.
3. Гранична наповнюваність груп для дітей, які мають складні вади розвитку не повинна перевищувати 6 осіб. Засновник може встановлювати меншу від нормативів наповнюваність груп дітьми у дошкільному відділенні центру.

/Files/images/MyCollages (12).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 187

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.